Una iniciativa que combina esport, natura i solidaritat en benefici de la comunitat
Aquesta iniciativa, ja consolidada al territori, té com a principal objectiu promoure els hàbits de vida saludables mitjançant l’activitat física, alhora que canalitza la solidaritat de la ciutadania donant suport a diferents causes socials.
El recorregut, de 14 quilòmetres en total, s’iniciava al Pavelló Municipal d’Alcover, situat a prop del CAP, i transcorria pels entorns del Mas de Forès fins a acostar-se al Niu de l’Àliga, un dels paratges més emblemàtics i estimats del municipi.
Els participants podien escollir si completaven la ruta corrent o caminant, fet que va afavorir una àmplia participació, amb prop de 240 persones inscrites. Gràcies a aquesta implicació, es van recaptar 2.100 €, que han estat destinats íntegrament a Càritas Alcover, reforçant així el caràcter solidari de la iniciativa.
Felicitacions a tots els participants i guanyadors per la seva implicació i compromís a l’edició d’enguany.
La força d’una comunitat que camina – i corre – per una bona causa

Data publicació: Agost 2025
