Més a prop teu, millorem el formulari de contacte

Fem una actualització del canal de comunicació via web entre pacients i professionals del centre. Una forma de contacte millorada per facilitar l’experiència de la persona usuària, agilitzant els temps de resposta i personalitzant més les consultes.

Més fàcil i complet

Amb un objectiu de millora contínua, des del març està en marxa una versió perfeccionada del canal de contacte via web. L’adreça electrònica genèrica de contacte del CAP s’ha transformat en un formulari on adreçar consultes relacionades amb tràmits de salut o assistència sanitària no urgent. Aquest formulari permet que la persona pugui escriure i adjuntar arxius, que arribaran als seus professionals de referència. Aquesta comunicació estructurada i detallada permet que la gestió i la resposta siguin molt més fàcils, àgils i personalitzades. Aquest formulari és segur i complementa a La Meva Salut.

Com trobar-lo?

El poden utilitzar totes aquelles persones assignades al nostre CAP. Trobareu el formulari a la pàgina principal del web del CAP https://aprimariavsg.com. Podeu accedir-hi mitjançant l’enllaç “Contactar” a la part superior esquerra de la web o bé a través del bàner “Contacta amb nosaltres” i s’obrirà el formulari directament.

Com fer-lo servir?

Omplirem els camps de les dades obligatòries (nom, DNI, telèfon, email, tipus de consulta i el motiu de la consulta). Els camps CIP-targeta sanitària i metge/ssa de família, infermer/a, administratiu/va no són obligatoris, però són recomanables si els sabeu, ja que agilitzen la gestió de la consulta.

Un cop tingueu el formulari totalment emplenat, cliqueu el botó d’enviar i ens arribarà automàticament la sol·licitud. El marge de resposta és de 72 hores.

Quins beneficis aporta?

  • Perfeccionem els canals de comunicació actuals fent que la informació sigui més completa i estructurada, millora la gestió de les peticions, amb dades més fiables, actualitzades i segures.
  • Permet evitar desplaçaments innecessaris i temps d’espera al CAP.
  • Agilitzem resposta, ja que les consultes ens arriben amb les dades necessàries per gestionar-les.

Aquest servei és per a consultes no urgents. En el cas d’urgències vitals sempre s’han de dirigir al telèfon 112.


Ariadna Troté Vivé, Unitat d’Atenció a l’Usuari – Atenció Primària Vallcarca-Sant Gervasi / Twitter: @aprimariasvsg

Data publicació: Juny 2021


Enllaços d’interès:

https://aprimariavsg.com/aprimariavsg/contacta-amb-nosaltres/


Pots descarregar aquest article en format PDF: