La nova normalitat al CAP Les Hortes

Posem en valor l’autonomia de la persona i sempre la seguretat del pacient com a base de funcionament. És per això que hem adoptat algunes mesures per a seguir oferint la millor assistència a la nostra gent.

Tot canvia, tot evoluciona

A partir d’ara fem un pas més en la nostra atenció, donarem prioritat a l’eConsulta (La Meva Salut), mail i a l’atenció telefònica, mantenint les visites presencials al centre sempre que sigui necessari i a criteri professional.

En aquest sentit us volem recordar que cal evitar desplaçaments al CAP per a realitzar tràmits que es poden resoldre de manera telemàtica. Molts d’aquests es poden realitzar a través de la plataforma La Meva Salut, on tindràs accés a tot el teu historial: podràs contactar de manera directa i segura amb infermeria o medicina a través de l’eConsulta, també podràs adjuntar arxius (documents i imatges), descarregar-te la recepta electrònica, consultar resultats d’analítiques i proves realitzades, etc.

De manera provisional, pots donar-te d’alta a La Meva Salut i fer-te la Targeta Sanitària Individual. En alguns casos, posteriorment s’haurà de confirmar la validació definitiva.

Nou model d’atenció

Aquest nou model d’actuació fa prevaler la seguretat del pacient, i és important respectar en tot moment les indicacions del nostre personal, que sobrevaldran per damunt de qualsevol indicació prèvia.

En arribar al centre trobareu unes indicacions a terra per tal de marcar les zones d’espera amb la distància de seguretat.

Abans d’entrar, es realitzarà un triatge a la porta i només hi podran accedir aquelles persones que hagin de realitzar alguna activitat assistencial o tràmit dins el centre amb la indicació del personal. En cas de no tenir cita o de no haver de realitzar cap tràmit presencial, es valorarà la demanda en el moment i, aplicant els protocols s’orientarà a la resolució més adient, ja sigui una visita presencial o telefònica.

També hem realitzat un reajustament en les agendes per tal de mantenir la sala d’espera amb el menor número de gent esperant, a més de poder netejar la consulta entre pacients.

En cas de demanar cita per telèfon, es realitzarà una valoració individualitzada, on es determinarà la resolució en cada cas. Es realitzarà una visita presencial quan el professional sanitari així ho consideri.

En el cas dels serveis complementaris que oferim al nostre centre (Odontologia, Podologia i Teràpia manual) el seu funcionament serà el següent: cal trucar al 93 324 91 00 per indicar el motiu de la visita, posteriorment el professional es posarà en contacte amb l’usuari per valorar el cas i concertar el dia i l’hora de la visita si fos necessari.

És molt important respectar l’hora assignada i venir 5 minuts abans com a màxim.

És important mantenir-se informat. A través de les nostres xarxes socials és la manera més rapida i eficaç de conèixer els nous canvis que realitzem i tenir accés a informació de salut actualitzada. Seguiu-nos a Twitter, Facebook, Instagram i YouTube, i consulteu la nostra web.

Recordeu! Si teniu qualsevol dubte, truca abans de venir.

Totes aquestes mesures s’han adoptat per tal de poder mantenir les distàncies de seguretat dins el centre, limitar els temps d’espera a les sales i així protegir als nostres usuaris.

Malgrat tot, mantenim la nostra essència, sota les mascaretes sempre trobaràs el nostre somriure.


Equip d’Atenció Primària Poble-sec – CAP Les Hortes / Twitter:@CAPLesHortes

Data publicació: Juny 2020


Informació addicional d’interès:

EAP Poble-sec. CAP Les Hortes


Pots descarregar aquest article en format PDF: