Els usuaris parlen, el CAP escolta

Al juny 2018 vam realitzar una sessió de diàleg amb els nostres usuaris per avaluar la nostra atenció. Aquests són els temes més destacats i les accions que hem pres per donar-hi resposta.

Per què dedicar un temps a reflexionar plegats?

La confiança dels nostres usuaris és un valor molt important per a nosaltres. És per això que treballem per millorar de forma contínua per oferir-vos un servei de qualitat. Però, ho aconseguim? I realment, què considereu vosaltres que defineix un servei de qualitat?

És per donar resposta a aquestes qüestions que vam convocar aquesta sessió de diàleg.

Quins temes es van tractar?

Hi van assistir persones usuàries del nostre CAP que van respondre a la crida feta pels nostres canals de comunicació (Twitter i Facebook @aprimariavsg, butlletí electrònic, cartells…). Els participants van ser agrupats per edats (adults, gent gran i pares/ mares amb criatures que es visiten a pediatria) i se’ls va demanar el seu parer sobre els aspectes més rellevants del funcionament del CAP: accessibilitat als serveis, tracte i competència dels professionals, qualitat de la informació, atenció i suport personal, confort de les instal·lacions, innovació i millora contínua.

Quins canvis hem fet?

Algunes de les propostes cauen fora de les nostres competències, d’altres ja havien estat adreçades per accions que encara no havien estat prou difoses. En resum, les principals peticions i les principals respostes han estat aquestes:

La demanda de més informació per canals diferents al web i a les xarxes socials va ser una de les constants. Donem resposta amb la prova pilot d’una llista de distribució de WhatsApp per Pediatria i amb la col·locació d’un nou panell informatiu a la planta baixa del Pedraforca, al costat d’extraccions.

Una altra demandava ser la de rebre SMS (recordatori de visites i informació sobre serveis del CAP). En aquest cas, us volem recordar que degut a la nova normativa de protecció de dades cal que signeu una autorització expressa perquè us puguem contactar per aquesta via. La podeu sol·licitar al taulell d’admissions.


Dr. Lluís Gràcia Pardo, Director AP Vallcarca-Sant Gervasi / Twitter: @aprimariavsg


Podreu trobar informació addicional d’interès a:

AP Vallcarca-Sant Gervasi. Responsabilitat social.

AP Vallcarca-Sant Gervasi. Puntuación usuaris.