
Què és La Meva Salut
És la carpeta online de salut que el CatSalut posa a disposició dels usuaris. Inclou les dades personals de l’usuari així com d’altra informació útil com:
- Informació clínica: informes, resultats d’analítiques, diagnòstics.
- Recepta electrònica.
- Carnet de vacunació.
- El document de voluntats anticipades.
- Serveis electrònics per controlar la salut.
- Accés a adreces electròniques on fer tràmits.
- En cas d’estar esperant una intervenció, també es poden consultar les llistes d’espera.
Com donar-se d’alta
Cal demanar les claus d’accés presencialment al taulell d’atenció a l’usuari. Degut que és un servei personal que conté dades confidencials, per fer-ho, cal identificar-se amb el DNI, la targeta sanitària individual i facilitar un número de telèfon mòbil. Així mateix, inclourem un enllaç d’accés directe des del nostre web, que substituirà a l’accés a Canal Pacient.
Què passa si tinc Canal Pacient però no La Meva Salut
A partir de l’octubre del 2017, els usuaris de Canal Pacient que no s’hagin donat d’alta a La Meva Salut, no podran utilitzar el servei. Per tant, no podran seguir enviant correus electrònics segurs als seus professionals de salut.
Per donar-se d’alta a La Meva Salut, cal demanar les claus personalment al taulell d’informació del nostre CAP. Els nostres horaris són de dilluns a divendres de 8 a 21 h i dissabtes de 9 a 17 h.
Demanar cita prèvia per internet
A partir de l’octubre del 2017, a la secció “Tràmits i serveis” de La Meva Salut podrà demanar cita prèvia, una atenció telefònica o bé enviar un correu electrònic al seu professional de referència. Serveis exclusius de Canal Pacient, que passaran a trobar-se integrats a La Meva Salut.
Al nostre web aprimariavsg.com podreu consultar un manual d’usuari del nou servei.
Rosario Jiménez, Responsable de comunicació CAP Vallcarca – Sant Gervasi / Twitter: @aprimariavsg
Informació addicional d’interès: