El teu racó: Sabies que…? I tu què faries…?

Des de la Unitat d‘Atenció a la Ciutadania volem donar a conèixer informacions del nostre Sistema Sanitari i del teu Centre d’Atenció Primària. Creiem que ens seran d’utilitat a tots.

Espai comú de coneixement i opinió

Les Polítiques de Comunicació de la Unitat d’Atenció a la Ciutadania del Cap Les Hortes, han facilitat la creació d’un espai per a tota la ciutadania que és atesa als nostres serveis. Un racó de coneixement i d’opinió, comú, que esperem ens ajudi a millorar i fer més propers els nostres recursos sanitaris.

El nostre equip està compromés amb la sostenibilitat del sistema sanitari públic i és per això que et convidem a que contribueixis amb la coresponsabilitat que suposa l’exercici dels nostres drets i el compliment dels nostres deures, en un terreny comú: la salut.

Racó informatiu: Sabies que…

Des de la Unitat d’Atenció a la Ciutadania del Cap Les Hortes entenem fonamental el principi d’accés a la informació i hem volgut crear uns espais informatius mensuals, el Racó “Sabies que…?” per donar-te a conèixer la Carta de drets i deures de la ciutadania en relació amb la salut i l’atenció sanitària, publicada pel Departament de Salut.

Aquestes petites càpsules informatives que et recomanem les podràs trobar als panells informatius del centre, a la nostra web, a Twitter i Facebook.

Bústia d’opinió: Tu què faries…

Les reflexions que et sorgeixin volem que les comparteixis amb nosaltres i ens expliquis allò que creus que podríem fer per a millorar tots plegats, a través de la bústia “Tu què faries…” que trobaràs a la recepció del Cap.

En aquest article volem compartir el primer racó, que esperem que us resulti d’utilitat i el puguem millorar plegats.

Aquestes dades poden no semblar significatives, i si et diem que l’any 2016, equivaldria a que 1 professional de medicina de família esperés tot un matí a una persona que no es va presentar i no va poder atendre a cap altre persona? O bé, que equivaldria a que la ginecòloga del centre deixés de visitar a usuàries durant 1,5 mesos, o fins i tot , que la uròloga del centre va esperar 3,7 mesos a usuaris amb cita que no es van presentar ni van avisar? La gestió de les llistes d’espera ens afecta a tots. Ajuda’ns a millorar-les.


Lucía Garcia, Unitat d’Atenció a la Ciutadania CAP Les Hortes – EAP Poble Sec / Twitter: @CAPLesHortes / Facebook: CAP Les Hortes


Informació addicional d’interès:

Canal Salut. Drets i Deures.